torsdag 3 september 2009

Smyckes-party!!

Nu e det dags!
Sommaren och semestrarna är över för detta år.
Nu drar jag igång smyckesparty!!

vad innebär då detta?
Jo, antingen kommer jag hem till ER, med ett urval av mina smycken, och gör en presentation.
Då kan man välja att köpa ngt av de smycken jag har med mig, eller gör man en beställning efter egna önskemål.
Då får "värdinnan" välja ett smycke som hon får som gåva.

Ett annat alternativ är att man kommer hem till mig med sina gäster/vänner.
Även då får "värdinnan", den som väljer att dra igång ett party, välja ett smycke.

Själv tänker jag ha ett hemma hos mig, Söndagen den 13:e september kl: 17.00.
De som känner sig sugna på att komma hem till mig då, kan höra av sig till mig, antingen via en kommentar här, eller via mejlen: justdesajn@gmail.com


Min väninna, Mia, som endel av mina läsare känner.... ;-), ska ha ett smyckesparty hemma hos sig, men något datum är ännu inte bestämt, så det återkommer jag med!!

Nu hoppas jag på många nyfikna intressenter, så jag får en fullspeckad höst!!

Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Jag älskar dina smycken så jag skulle gärna vilja ha ett party. Ska kolla när vännerna känner för det.
    Så jag hör av mig igen.

    SvaraRadera